Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2006 19:36 - Тя е невероятна!!!!
Автор: kontakten Категория: Тя и той   
Прочетен: 479 Коментари: 0 Гласове:
0



    Здравейте на всички!Скоро не съм имал някакви, кой знае какви екстрeмни преживявания, докато не срещах НЕЯ! Досега не ми се беше случвало подобно нещо.Тя беше сбъднат сън.Казвам беше, защото сега отново я няма, но въпреки това аз не мога да спра да мисля за нея.Запознахме се супер случайно, после тя си замина, но поддържахме някаква комуникация, докато не кацна на Летище Бургас.Тогава имах чувсто, че съм най-щастливият човек на земята и всичко което искам е тя.Няма толкова откровен и мил човек, като нея.Необходими са ти точно 5 минути, за да я обикнеш за цял живот. Аз разбира се знаех, че ще идва и се бях подготвил. Може и да звучи шаблонно но розите ,виното и свещите определено си вършат работата.Прекарахме една наистина уникална нощ, която няма да забравя цял живот. След два дни си замина и с нея си замина и част от мен. Знам, че няма как да сме заедно, но бих дал всичко за още едно подобно преживяване.
    Пожелажам на всеки, поне веднъж в живота си да среще жена, като НЕЯ!!!
Това е нещо, което остава завинаги!
Enjoy!!!


Тагове:   невероятна,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kontakten
Категория: Забавление
Прочетен: 21600
Постинги: 7
Коментари: 13
Гласове: 22
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031